A1  
因為有你 我揮別過去 Because of you I was born again
因為有你 生命能延續 Because of you I'm ransomed by your grace
因為有你 我不再有恐懼 Because of you my heart has found a home
心能夠得安息 A refuge for my soul
A2  
因為有你 罪已得潔淨 Because of you sins are washed away
因為有你 恩典豐沛如雨 Because of you heaven knows my name
因為有你 生命有新旋律 Because of you I can live again
你已釋放我心 You've broken every chain
A3  
因為有你 軟弱的能剛強 Because of you the weak say I am strong
因為有你 破碎的能歌唱 Because of you the broken have a song
因為有你 心中充滿盼望 Because of you there is no need to fear
我能活出夢想 Hope steadfast ever sure
B  
無盡的愛 毫無保留 Unfailing love so unreseverd
主你寶血 為我而流 You gave yourself on Calvery
如今我能 得著自由 And now I stand forever free
因耶穌拯救我 My Savior rescued me
C  
天堂門今敞開 Now heaven be open
神大能降下來 Our God is unshaken
神百姓近前來 宣揚主愛 We worship Christ risen high above
天堂門今敞開 Now heaven be open
神百姓來敬拜 All kingdoms all nations
全能神已同在 Declare that you are God

又一首只要一唱必被感動的詩歌,因為有你.......一唱就被感動了~

arrow
arrow
    全站熱搜

    lylly 發表在 痞客邦 留言(13) 人氣()